Bierz nVidię!!! - było: [ATI czy NVidia?]

Pią, 27 Lis 2009, 11:42:13 CET

On Friday 27 of November 2009, Mieszko Kaczmarczyk wrote:
> Nawet nie ma co porównywać - bierz nVidię

Dla mnie jedynym argumentem na rzecz ATI jest to że chodzi (przynajmniej moje
lowendowe modele) na opensourcowych sterownikach Xów i upgrejd Xow nie
powoduje koniecznosci upgrejdu kernela.
Ale to oczywiście nie jest argument w przypadku inicjatora dyskusji.

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,