TH problem z softraidem (Raid1)

Pon, 30 Lis 2009, 12:00:18 CET

On Monday 30 of November 2009, Dariusz Krzempek wrote:
> (...)
> I poszło. Ale upgrade do krenela 2.6.3x nie mam odwagi zrobić. Po
> ostatniej takiej czynności system przestał mi wstawać. Objawy miałem
> wręcz idento jak w tym wątku "Re: mdassemble v. 3.1-1 uruchomiony z
> initrd nie wykrywa".

To możesz zrobić stosunkowo bezpiecznie.
Zainstaluj nowy kernel (poldek just-install) co pozostawi stary kernel, dodaj
nowe entry w lilo dotyczące sprawdzonej konfiguracji i ustaw je jako domyślne
z opcją wyboru  (w /etc/lilo.conf default= , prompt, timeout=)

Jak nowy kernel nie wstanie  zawsze możesz wrócić do starego.

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,