vpn "prawie" dzialajacy...

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pon, 5 Paź 2009, 13:06:07 CEST

Dnia 05-10-2009 o 13:01:35 Maciej Świniarski <maciej w task.gda.pl>
napisał(a):

> tcpdump i sprawdzaj na obu interfejsach co przechodzi a co nie ..do
> tego jesli masz policy DROP to powinienes dodac -p esp -j ACCEPT
> -p ah -j ACCEPT na forwardzie

tak, mam drop na forwardzie i przepuszczanie establiszed/new w odpowiednich
kierunkach i tak to przedtem dzialalo. z tego co patrzylem iptstate-m
to na bramce jest tylko zestawione polaczenie do firmy na port ipsec-a.
byc moze zrobili jakis "upgrejd" i moj firewall jest problemem.
sprawdze to -p esp/ah wieczorem.