Re: jakość łącza

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 8 Paź 2009, 13:57:45 CEST

On Thu, 8 Oct 2009, Jacek Osiecki wrote:
> Bez przesady, ja bym raczej powiedział że mało kto obecnie tnie icmp...
> Może różne paranoiczne instytucje typu banki - i tyle :) Natomiast żeby
> ISP komuś ciął ICMP - pierwsze słyszę...

Powiedziałbym, że bardzo często ISP limitują "rate" na ICMP. To jest
powszechna sprawa.
Inna sprawa, że ogólnie urządzenia sieciowe ICMP traktują z najniższym
priorytetem i straty przy pingowaniu takich urządzeń to nic niezwykłego.
Ba, zdarzyło mi się zabić całkiem duże pudełka dużą ilością dużych pingów
:)