Re: Problemy z klawiatura - brak mozliwosci wpisywanie plznakow

Bart. uzi18 w o2.pl
Pon, 12 Paź 2009, 12:55:26 CEST

Dnia 11 października 2009 14:29 Adam Skowroński <askowron w ii.pw.edu.pl> napisał(a):

> 10/11/2009 01:55 PM, Daniel Mróz wrotek:
> To jest chyba inna sprawa. Moj synek odkryl ta kombinacje pare miesiecy
> temu na swoim laptopie. Ale mi tym razem mysz tez umarla.

Spotkalem sie ostatnio z odczytywaniem 1 klawisza 3x w kdm w takim wypadku
pomaga blacklist evdev ;/

inna sprawa ze zwisy klawiatury np. w kernel-desktop z bfs podobno udaje sie zalatwic z evdev

co zrobic gdy na samym evdev (zakomentowane sekcje wskaznika i klawiatury w xorg.conf)
wcisniety klawisz jest odbierany 3x?

Pozdrawiam
Bartek.