Problemy z klawiatura - brak mozliwosci wpisywanie plznakow

Adam Skowroński askowron w ii.pw.edu.pl
Nie, 11 Paź 2009, 14:29:53 CEST

10/11/2009 01:55 PM, Daniel Mróz wrotek:
> Nie potrzeba Magicznej Kombinacji. Pomaga (jeśli myszka działa) wybranie
> logowania do konsoli w KDM, który po tym się przeładowuje i klawiatura
> zaczyna działać. Mam tak na maszynie, na której upgrade blokowany jest
> przez binarne sterowniki AMD/ATI (nowe nie obsługują już mojej karty w
> lapie), a nie moge zainstalować pakietu, który to naprawia
> (xorg-driver-input-evdev), gdyż na FTPie nie ma juz paczek w wymaganych
> wersjach. Rekompilowac mi się nie chce, gdyż taka operacja raz dziennie
> mi nie przeszkadza.
To jest chyba inna sprawa. Moj synek odkryl ta kombinacje pare miesiecy
temu na swoim laptopie. Ale mi tym razem mysz tez umarla.

Adam

--
Adam Skowroński                  * There are only 10 types of people
tytus w oldfield.org.pl            * in the world: