util-vserver-0.30.216-0.pre2849.1.x86_64 problem i pytanie

Adam Sobieraj adam.sobieraj w neutrino.home.pl
Pon, 19 Paź 2009, 04:40:41 CEST

Witam

Stwierdzam problem związany z util-vserver-0.30.216-0.pre2849.1.x86_64
na pld-th, mianowicie podczas tworzenia vserver-a otrzymuje komunikat

"ln: tworzenie dowiązania symbolicznego
`/etc/vservers/.defaults/vdirbase/test/dev/stdin': Plik istnieje"

Z tego co udało mi się dopatrzeć problem powoduje funkcja populateDev
znajdująca się w pliku /usr/lib64/util-vserver/vserver-build.functions
ze względu na to że wcześniej pliki dev vserver-a są tworzone na
podstawie pliku /usr/lib64/util-vserver/distributions/defaults

wpisy .....
stdin l fd/0 777
stdout l fd/1 777
stderr l fd/2 777

Po usunięciu powyższych wpisów świat staje się piękniejszy i mogę znowu
tworzyć vserver-y jak mi się tylko podoba :D No ale jak mniemam
najlepiej jak by to było poprawione w pakiecie.

No a druga rzecz czego lepiej używać w takim „wirtualnym” środowisku
SysVinit czy upstart-SysVinit ?

Pozdrawiam
Adam Sobieraj