Problemy z drukarką Epson na USB - wcześniej działało.

Adam Skowroński askowron w ii.pw.edu.pl
Pon, 7 Wrz 2009, 18:42:29 CEST

09/07/2009 07:55 AM, Paweł Muszyński wrotek:
> Na devel była informacja, jak to obejść:
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-pl/2009-September/149785.html

No to tylko dodam, że to nie tylko problem cupsa, bo np. regułek udeva
brakuje - jak wspominałem - dla skanera.

Co do reszty. Pozostaje mi czekać na patch w repo :(

Adam

--
Adam Skowroński                  * There are only 10 types of people
tytus w oldfield.org.pl            * in the world: