Problemy z drukarką Epson na USB - wcześniej działało.

Krzysztof riggyk w gmail.com
Pon, 7 Wrz 2009, 23:20:41 CEST

Dnia poniedziałek 07 wrzesień 2009 o 18:42:29 Adam Skowroński napisał(a):
> 09/07/2009 07:55 AM, Paweł Muszyński wrotek:
>
> No to tylko dodam, że to nie tylko problem cupsa, bo np. regułek udeva
> brakuje - jak wspominałem - dla skanera.
>
> Co do reszty. Pozostaje mi czekać na patch w repo :(

Ja spróbowałem u siebie tego rozwiązania. Blacklist usblp, regułka udev, ale
bez patcha. Cups 1.4 nadal nie widział drukarki na usb. Co więcej, po powrocie
do 1.3.11 też kiszka, nie widać drukarki (chociaż kto wie, może jest to jakoś
usprawiedliwione?). Zatem sobie jeszcze poczekam lub poszukam działającego
rozwiązania...

--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470