Re: Th: jak użyć fcgi + php + suphp? :)

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 11 Wrz 2009, 15:40:25 CEST

On Fri, 11 Sep 2009, Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz wrote:

> Odpalaj osobne procesy fcgi dla każdego usera systemowego, z jego UID i GID,
> zamiast używać suphp - między innymi po to fcgi w ogóle powstało.
>
> Nie wiem tylko jak to dobrze zorganizować w konfigu apacza, używam lighttpd
> które agreguje ustawienia tego samego podsystemu podane w różnych miejscach
> (czyli główny plik konfiguracyjny ustawia globalne opcje fcgi, a pliki dla
> vhostów tylko podają socket konkretnej instancji dla danego usera). Coś musisz
> wymyślić, żeby pasowało do tego co chcesz osiągnąć.

No właśnie w konfiguracji problem, zaczynam powoli wymiękać :)

> Poza tym, wsparcie w PLD dla wielu procesów fcgi na różnych userach i z
> różnymi socketami właściwie nie istnieje, php-fcgi-init to raczej zabawka,

Wszystko zaczęło się od tego, że na nowym serwerze chciałem użyć apache'a w
trybie worker zamiast prefork. Skoro worker, to PHP musi być odpalone jako
CGI. Skoro CGI, to najlepiej fCGI. Ale skoro nie bardzo da się to w ogóle
powiązać z rozdzieleniem uprawnień użytkowników, to chyba niestesty będę
kombinował ze zwykłym php-cgi :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944