Th: jak użyć fcgi + php + suphp? :)

Andrzej Nakonieczny anakonieczny.pld-users-pl w e-list.pingwin.eu.org
Pią, 11 Wrz 2009, 21:34:46 CEST

Stacho Pal pisze:

> Tak to jest jak się czyta dokumentację! :)
> Ja nic nie wiedziałem że worker (event) nie działa z php jak prefork
> przestawiłem na worker i do dziś się nikt nie skarży.
> Fakt, nie używam suphp, ale tam nie jest potrzebne.

Wystartować wystartuje ale niektóre moduły PHP mają problem z działaniem
w wątkach i możesz mieć czasem różne cyrki. Jeśli potrzebujesz Apache w
trybie worker + PHP to uruchom sobie PHP poprzez FastCGI
(apache-mod_fastcgi). Plusem jest możliwość wydzielenia PHP na osobny
serwer (backend) ale wtedy trzeba cudować z plikami na obu serwerach, w
specyficznych sytuacjach może się nie udać bez modyfikacji kodu.

Pozdrawiam,
Andrzej