Re: Th: jak użyć fcgi + php + suphp? :)

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 11 Wrz 2009, 22:02:58 CEST

On Fri, 11 Sep 2009, Stacho Pal wrote:

> Tak to jest jak się czyta dokumentację! :)
> Ja nic nie wiedziałem że worker (event) nie działa z php jak prefork
> przestawiłem na worker i do dziś się nikt nie skarży.

Rzecz w tym, że w trybie worker mogą (nie muszą) dziać się różne cuda -
wynikające z tego, że spora część PHPa nie jest "thread-safe"... Czyli
losowe wywałki, podmiana cookies/sesji, inne cuda... Owszem, na jednym
serwerze mam tak odpalone, ale tam akurat specyfika serwisu sprawia że
nie jest to problemem...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944