Th i suPHP - problem z opcją "chroot"

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 14 Wrz 2009, 16:07:52 CEST

Witam,

Zastanawiałem się czy da się odpalić suPHP + fastCGI (z tego co zrozumiałem,
przy fcgi odpalanie PHPów z uprawnieniami użytkownika jest w zasadzie
awykonalne),  ale nie mogę znaleźć żadnych przepisów jak to prawidłowo
zrobić. Dlatego padło na samo suPHP w trybie cgi. Jeśli ktoś by
potrafił mi pomóc skonfigurować tak by działało fastcgi byłbym bardzo
wdzięczny, ale na razie wolę żeby w ogóle działało :)

Wygląda na to że suPHP działa, natomiast nie bardzo wiem co zrobić żeby
mi działało chrootowanie... Jak ustawię w /etc/suphp.conf:

chroot=/home

to efekt jest taki:

[error] SoftException in Application.cpp:537: Could not execute script "/home/services/httpd/html/nossl/vs.php"
[error] Caused by SystemException in API_Linux.cpp:465: chdir() failed: No such file or directory
[error] Premature end of script headers: vs.php
[error] client denied by server configuration: /home/services/httpd/error
[error] File does not exist: /home/services/httpd/html/nossl/favicon.ico, referer: http://test.sc/vs.php
[error] client denied by server configuration: /home/services/httpd/error, referer: http://test.sc/vs.php

zaś w logu suphp tylko tyle:

[info] Executing "/home/services/httpd/html/nossl/vs.php" as UID 1001, GID 1000

I teraz nie wiem co kombinować - jaką ścieżkę próbuje on wykonać?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944