Th i suPHP - problem z opcją "chroot"

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Wto, 15 Wrz 2009, 20:37:15 CEST

Jacek Osiecki wrote:

> Dlatego padło na samo suPHP w trybie cgi.

to zuo. wolne. zabije ci maszyne przy wiekszym ruchu.

> Jeśli ktoś by
> potrafił mi pomóc skonfigurować tak by działało fastcgi byłbym bardzo
> wdzięczny, ale na razie wolę żeby w ogóle działało :)

podalem ci przed chwila praktycznie dokladny przepis w poprzednim watku.

> Wygląda na to że suPHP działa, natomiast nie bardzo wiem co zrobić żeby
> mi działało chrootowanie... Jak ustawię w /etc/suphp.conf:

tu nie pomoge. nigdy nie uzywalem suphp.
ale jesli po ustawieniu chrota w suphp chce szukac sciezki /home/costam
z pozioomu katalogu /home, to zrob "ln -s /home /home/home" :)

--
   -[ Arkadiusz Rdest  | net and sys admin ]-
   -[ Learn the facts and make up your own ]-