netia

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 15 Wrz 2009, 13:58:44 CEST

On Sun, 13 Sep 2009, Grzesiek Sójka wrote:
> Mam pytanko. Chciał bym postawić sobie w domku jakieś proste serwisy.
> Zdecydowałem się wstępnie na netię. Jak wygląda sprawa modemu?

Ja zamawiałem na firmę, czyli usługa "Dla Firm",
to przysłali mi Zyxel P2602R-D1A. Ma wyjście ethernet,
tryb pracy bridge i/lub przekierowanie adresu "one-to-one".

Druga sprawa to BOK w Netii, gorszego nie znam.
Usługę mam uruchominą od 26 sierpnia i do dziś nie mogę
z niej korzystać po TP nie zwolniło linii. :(
--
pzdr
Stacho Pal