netia

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 16 Wrz 2009, 17:06:18 CEST

On Wed, 16 Sep 2009, Mieszko Kaczmarczyk wrote:

> wymieniałem 3 razy i zaden nie działał dłużej niż 2-3 dni max (zwis).

Może kiepskie zasilacze - często one są przyczyną większości problemów z
routerami :)

> po dłuższym działaniu - czytaj godzinie zaczynał piszczeć (jakies
> kondensatory pewnie dali za złomu) a DHCP to niewypał.

DHCP w wykonaniu linksysa to faktycznie porażka, poza modelami RV042/082
gdzie jest zrobione poprawnie. WRT54G (bez "L" na końcu) się nie kupuje, bo
to najbidniejsza wersja z minimalną ilością RAMu i Flasha. A wszystkie
wyższe się po prostu flashuje różnymi dd-WRT...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944