hpasm na PLD Th

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Śro, 16 Wrz 2009, 14:29:32 CEST

Dnia środa, 16 września 2009, Łukasz Maśko napisał:

[ciach]

> $FD powinien zawierać deskryptor pliku otwartego do odczytu/zapisu.
> Instrukcja exec $FD>&- służy do zamknięcia tego deskryptora. Niestety,
> jeśli taką linijkę próbuje się wywołać bezpośrednio, znaczek & jest
> traktowany inaczej i dlatego do jej wykonania użyto eval.

To chyba rozumiem...

> Nie, to nie będzie działać. Deskryptor 255 jest nieszkodliwy. Ja obstawiam,
> że błąd siedzi w $10 w linijce LINKTO=... Wynik ls jest o 1 pole za krótki
> (jest 9 pól, nie 10), więc $10 zwraca pusty string. Zacząłbym od zamiany
> tego $10 na $9.

> Wydaje się, że w tym przypadku różnica siedzi w implementacji ls i
> parametru -o.

oje pierwsze podejżenie padło własnie na tego awka.
więc zacząłem od sprawdzenia wyniku tego "ls -o" z którego awk ma wycinać $10
i wygląda to tak:
lrwx------ 1 root 64 Sep 16 14:17 0 -> /dev/pts/1
lrwx------ 1 root 64 Sep 16 14:17 1 -> /dev/pts/1
lr-x------ 1 root 64 Sep 16 14:17 10 -> /opt/compaq/hpasm/etc/hpasm
lrwx------ 1 root 64 Sep 16 14:17 2 -> /dev/pts/1

Więc powinno pasować awkowi to $10 bo jest akuratna ilość parametrów...

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Mężczyzna, który nie ma zaplecza w postaci kochającej kobiety, jest martwy.
Jest nikim.
Katarzyna Grochola, "Podanie o miłość"