hpasm na PLD Th

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 16 Wrz 2009, 21:48:41 CEST

Dnia środa, 16 września 2009, Grzegorz Pietrzak napisał:
[...]
> oje pierwsze podejżenie padło własnie na tego awka.
> więc zacząłem od sprawdzenia wyniku tego "ls -o" z którego awk ma wycinać
> $10 i wygląda to tak:
> lrwx------ 1 root 64 Sep 16 14:17 0 -> /dev/pts/1
> lrwx------ 1 root 64 Sep 16 14:17 1 -> /dev/pts/1
> lr-x------ 1 root 64 Sep 16 14:17 10 -> /opt/compaq/hpasm/etc/hpasm
> lrwx------ 1 root 64 Sep 16 14:17 2 -> /dev/pts/1
>
> Więc powinno pasować awkowi to $10 bo jest akuratna ilość parametrów...

U mnie dla odmiany jest tak:

$ ls -o
razem 0
lrwx------ 1 ed 64 09-16 21:46 0 -> /dev/pts/2
lrwx------ 1 ed 64 09-16 21:46 1 -> /dev/pts/2
lrwx------ 1 ed 64 09-16 21:46 2 -> /dev/pts/2
lrwx------ 1 ed 64 09-16 21:46 255 -> /dev/pts/2

U ciebie data w tym momencie ma 2 pola, u mnie 1 - może jak jest to
wywoływane ze skryptu, też masz jedno i dlatego jest problem.