netia

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Śro, 16 Wrz 2009, 14:38:54 CEST

Dnia środa 16 wrzesień 2009 o 14:04:14 Marcin Krol napisał(a):

> Bo? Mam ich kilka i zawiesiła się cała jedna sztuka jeden raz w
> przeciągu prawie 2 lat. Poza tym działają sprawnie i bezproblemowo.

wymieniałem 3 razy i zaden nie działał dłużej niż 2-3 dni max (zwis).
po dłuższym działaniu - czytaj godzinie zaczynał piszczeć (jakies
kondensatory pewnie dali za złomu) a DHCP to niewypał.
Up/down/daty/grady nic nie wniosły.

W końcu go oddałem.  Ten model (wioska produkcyjna/kontener?) to jakiś
niewypał.

Mieszko

.