hpasm na PLD Th

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Czw, 17 Wrz 2009, 11:20:27 CEST

Dnia środa, 16 września 2009, Łukasz Maśko napisał:
> Dnia środa, 16 września 2009, Grzegorz Pietrzak napisał:
> [...]
>
> U mnie dla odmiany jest tak:
>
> $ ls -o
> razem 0
> lrwx------ 1 ed 64 09-16 21:46 0 -> /dev/pts/2
> lrwx------ 1 ed 64 09-16 21:46 1 -> /dev/pts/2
> lrwx------ 1 ed 64 09-16 21:46 2 -> /dev/pts/2
> lrwx------ 1 ed 64 09-16 21:46 255 -> /dev/pts/2
>
> U ciebie data w tym momencie ma 2 pola, u mnie 1 - może jak jest to
> wywoływane ze skryptu, też masz jedno i dlatego jest problem.

To moje wypluwa ls dopisany i wywołany w skrypcie.
Na moje krzywe oko, to własnie o to twórcom chodziło tylko, że z jakiegoś
powodu nie działa.
:/

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Matce potrzeba 20 lat, żeby z syna zrobić człowieka. Inna kobieta zrobi z
niego wariata w ciągu 20 minut.
Henryk Rowland