Dovecot w PLD - z managesieve?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 25 Wrz 2009, 13:09:52 CEST

On Thu, 24 Sep 2009, Pawel Dlugosz wrote:

> Afaik, nie. Robiłem kiedyś łatkę, ale dla starszej wersji dovecota.
> Managesieve ma być w dovecot 2.x

Witam,

Od razu informuję że puszczam to też na pld-devel, bo chyba tam jest
właściwsze miejsce na moje pytania ;)

No właśnie widzę że faktycznie - nie ma tej łatki ani samego managesieve.
Próbuję właśnie sklecić odpowiedniego speca, ale mam tu trochę
wątpliwości... O ile bez problemu poprawiłem dovecot-config.patch i
przerobiłem patcha dovecot-managesive tak by pasował do 1.2.5 bez fuzzów i
offsetów, o tyle problemem jest sam pakiet dovecot-managesieve, który
pobieram stąd:

http://www.rename-it.nl/dovecot/1.2/dovecot-1.2-managesieve-0.11.9.tar.gz

Przy jego kompilacji należy podać namiary na źródła dovecota oraz namiary na
źródła dovecot-sieve. O ile bez problemu sobie to pokompilowałem ręcznie,
o tyle nie wiem jak to wszystko zgrać ze sobą w pakietach...

O ile dovecot-sieve można sobie budować osobno, o tyle managesieve już nie
bardzo. Czy to nie oznacza, że zamiast: dovecot-1.2.5-1.src.rpm
i dovecot-sieve-1.2_0.1.12-3.src.rpm powonien być jeden duży src.rpm
zawierający:
  - dovecot
  - dovecot-sieve
  - dovecot-managesieve

... który buduje wszystkie trzy rzeczy i potem dostajemy docelowe rpmy dla
dovecot, dovecot-sieve i dovecot-managesieve (o ile warto w ogóle rozdzielać
managesieve)?

Chyba że ja coś źle zrozumiałem w opisie jak się buduje managesieve i takie
cyrki nie są potrzebne - to byłbym wdzięczny za naprostowanie ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944