[Th] Co się stało z tym **** CUPS-em?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 26 Wrz 2009, 19:42:39 CEST

Co się stało z cups-em?
Mam Samsunga ML-2010P podłączonego przez printserver 3-com.
Próbuję coś wydrukować, np. stronę testową. Drukuje, ale zadanie zostaje w
kolejce ze statusem: "zaakceptowano plik druku - ID zlecenia 1.". Zadanie
można (teoretycznie) anulować, ale jak tak zrobię, to status zadania się
nie zmienia, a drukarka jest w stanie Przetwarzanie - "czekam na
zakończenie zlecenia…". Ale nawet restart printservera nic nie zmienia!
Efekt - nie mogę nic więcej wydrukować. Muszę usunąć zadanie z kolejki
ręcznie, ZATRZYMAĆ cupsa, wystartować go ponownie i dopiero działa.

Jeszcze niedawno, na serii 1.3.x, wszystko działało idealnie. A teraz -
Q-PA. Może ktoś wie, jak sobie poradzić z tym cholernym, upartym CUPS-em?