Motyw uruchamiania kde4 - gdzie zmienić ?

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Pon, 28 Wrz 2009, 20:33:15 CEST

Pewnego dnia wpadła wieść od Daniel Mróz i powiedziała :
> To wina sterownika karty. Na Intelu (950) mam to samo. Na nVidii jest OK.
Ok, dzięki za info. Tylko dziwi mnie to, że na KDE-4.2 działało, oraz to, że mam płynne przejście z motywu startowego na
desktop...

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski