libssh-0.4.2-2, KDE i protokół sftp (konqueror/dolphin)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 19 Kwi 2010, 16:00:07 CEST

Czy ktoś jeszcze mógłby potwierdzić fakt, że przestał działać protokół sftp?
W chwili obecnej, jeśli wpiszę w pasku adresu sftp://mój.serwer.pl, to
zamiast połączenia, jak to miało miejsce jeszcze niedawno, dostaję takie coś
(kawałek):

Żądana operacja nie mogła zostać dokończona
Brak pamięci
Szczegóły żądania:
Protokół: sftp
Data i czas: poniedziałek, 19 kwietnia 2010 15:38
Dodatkowe informacje:
Opis:
Programowi na Twoim komputerze, odpowiadającemu za dostęp do protokołu sftp,
zabrakło pamięci niezbędnej do kontynuowania pracy.

Winnym wydaje się być libssh. Przekompilowałem z CVS-u, w poprzedniej wersji
jak bieżąca (0.4.1-2), na dokładnie tych samych bibliotekach, które mamy w
Th-test (openssl-1.0.0-3) i... działa.

PS. Przy okazji - znów działa protokół fish://, jakiś czas temu nie działał.