NetworkManager; nm-applet; system-connections

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Wto, 20 Kwi 2010, 01:47:05 CEST

Witam

Jest sobie takie cudo w NetworkManager jak /etc/NetworkManager/system-
connections

Podobno przy użyciu nm-applet można ustawić, że dane połączenie ma być
"sytemowe". Zostanie wtedy zapisane w powyĹĽszym katalogu i NetworkManager z
automatu będzie się z taką siecią łączył jak tylko zostanie uruchomiony i
będzie w zasięgu... a nie dopiero jak odpalę kde i nm-applet.

http://wiki.archlinux.org/index.php/NetworkManager#Automatically_connect_on_boot

Niestety mnie się nie udało tego dokonać jako zwykły user. Jak zaznaczam
"Dostępne dla wszystkich użytkowników" to po zatwierdzeniu nic nie jest
zapisywane do /etc/NetworkManager/system-connections

Z powyższego tutoriala nie zrobiłem kroku "With polkit:" bo u nas nie ma
takiego katalogu.

Jedyne jak mi się udało to jak odpaliłem nm-applet jako root - wtedy ładnie
wrzucił plik do /etc/NetworkManager/system-connections

Ktoś pomoże zmusić to do działania na zwykłym użytkowniku?
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic