[OT] Procesor czy płyta?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 23 Kwi 2010, 09:41:09 CEST

Dnia piątek, 23 kwietnia 2010, Tomasz Grobelny napisał:
> Uruchamiam sobie RescueCD*, uruchamiam burnK7 i po paru sekundach zwiecha
> (kernel panic lub freeze). Za te kilka sekund procesor się raczej nie
> zdąży przegrzać więc to raczej nie kwestia chłodzenia (wiatraczek
> zresztą się kręci tak jak kręcił się przez ostatnie kilka lat). memtest
> nie ma żadnych problemów (~10 godzin testów), burnMMX i inne burny
[...]

Mam stary komputer z dwoma modułami pamięci. Ogólnie pracował, ale co jakiś
czas jakiś proces się wykładał. Czasami i cały system. Memtest nie wykazywał
absolutnie żadnych błędów, mógł chodzić godzinami i nic. A jednak winna była
pamięć - wyjąłem jedną kość pamięci i komputer się w pełni ustabilizował.
Tylko to było stare AMD K6-2. Jeśli masz możliwość wsadzić inną kość pamięci
to spróbuj.