Re: [OT] Procesor czy płyta?

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Sob, 24 Kwi 2010, 20:30:26 CEST

Witam

Panowie, obserwuje ten watek i wydaje mi sie ze kombinujecie bardzo
... ja wiem ze czasem dla sportu trzeba powalczyc ale ...
na alledrogo za 180 zl mozna kupic kadlubek e620, za 270zl kompletny
komputer http://allegro.pl/listing/search.php?category=486&sg=0&string=e620
Kilkanascie sztuk przeszlo przez moje rece i dziala bez zarzutu az do
dzisiaj, moze warto zmienic wysluzonego skladaka?
Komputer ma 2 normalne PCI, port szerergowy, normalnego cdroma itd
itp, jest bardzo cichy.

--
Sławek Owoc
Kierownik działu IT

Wyższa Szkoła Filozoficzno-Pedagogiczna "Ignatianum" w Krakowie
ul. Kopernika 26, 31-501 Kraków
fax: 12 4230038
www.ignatianum.edu.pl