Testownie kompa z punktu widzenia dyskowego I/O (kable)

Pią, 23 Kwi 2010, 10:05:43 CEST

On Thursday 22 of April 2010, Łukasz Michalski wrote:

> Często winne są kable sata.

Wymienić ? Docisnąć ? Zamienić końcówkami ?  Włożyć do innego portu ? Bardziej
wyprostować ;) ?

Jest jakiś wyznacznik że kontroler ma problem z kablami ? Wydaje mi się że
transfery po SATA są silnie sumowane kontrolnie i kontroler powinien wiedzieć
że bity mu się zmieniają na kablu ?
--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,