Testownie kompa z punktu widzenia dyskowego I/O (kable)

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Pią, 23 Kwi 2010, 13:08:44 CEST

Dnia piątek 23 kwiecień 2010 o 10:05:43 Mateusz Korniak napisał(a):

> Wymienić ? Docisnąć ? Zamienić końcówkami ?  Włożyć do innego portu ?
> Bardziej  wyprostować ;) ?

Wszystko po trochu, może na kablu lezy jakiś zasilający?  Albo ten kabel
SATA biegnie obok wiatraka (magnesy?).

> Jest jakiś wyznacznik że kontroler ma problem z kablami ? Wydaje mi
> się że  transfery po SATA są silnie sumowane kontrolnie i kontroler
> powinien wiedzieć że bity mu się zmieniają na kablu ?

Teoretycznie powinien wywalić błąd - a system przejąć ten błąd.  Ja
kiedyś miałem w mc komunikat: Error (5) - I/O

Mieszko Kaczmarczyk
--
Duże wydatki? Znajdź najtańszy kredyt:
http://info.totalmoney.pl/k2/kredyt_gotowkowy_m1.php