[OT] Procesor czy płyta?

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pią, 23 Kwi 2010, 11:36:09 CEST

Dnia 23-04-2010 o 13:28:51 Daniel Dawid Majewski <light-i w o2.pl>
napisał(a):

> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 23.04.2010 09:41, od Łukasz Maśko:

> W tym przypadku wcale nie musiała być winna pamięć sama w sobie, a
> jedynie fakt, że jej wstawienie w pewnych momentach
> powodowało krytyczne obciążenie dla układu przetwornic i zasilacza.

ja memtesta uzywam tylko do bardzo wstepnego sprawdzenia fatalnych
bledow w pamieci. te przyczajone wychodza dopiero jak sie zapusci
kompilacje na watkach (np. kernela z jakims sporym -jN). wtedy sie
ladnie zwieksza pobor pradu przez procesor, mostki i sama pamiec.
w taki sposob wylowilem uszkodzana kostke pamieci, ktora powodowala
sporadyczne SIGSEGV procesow.