[OT] Procesor czy płyta?

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Pią, 23 Kwi 2010, 14:05:17 CEST

Dnia piątek 23 kwiecień 2010 o 00:28:34 Tomasz Grobelny napisał(a):
> Uruchamiam sobie RescueCD*, uruchamiam burnK7 i po paru sekundach
>
> * żeby nie było, że kompletnie nie związane z PLD :-)

Zaponiałeś napisać, że na tym kompie było PLD służące do odpalania
Linuksa.	:) :) :)

	A tak poza tym, to z moich obserwacji to z prockami jest tak, że
albo działają albo nie (pomijam cyrki po przetaktowaniu).  Za to z
płytami jest różnie - albo kondensatorki - jak to juz ktoś pisał, albo
laminat sie rozwarstwi (znajomy z oscyloskopem jest wtedy pomocny), albo
pójdą złącza w kosmos.  Tyle, że to się w żadnym wypadku nie opłaca
naprawiać, zwłaszcza jesli Twoja płyta to rocznik 2002:
http://www.gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-7vrxp_2x.html

	Nie wiem jak tam stoisz z budżetem - ale bym kupił nową/używaną
na jakimś Świstaku czy alleDrogo.

Powodzenia
Mieszko Kaczmarczyk
--