[OT] Procesor czy płyta?

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Sob, 24 Kwi 2010, 01:27:17 CEST

Dnia piątek 23 kwiecień 2010 o 06:07:56 Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz
napisał(a):

> Obejrzyj kondensatory dookoła gniazda procesora (czyli te pracujące w
> przetwornicach zasilających procesor). Jak płyta jest z okresu 2004-2006, a
> kondensatory sprawiają wrażenie choćby minimalnie spuchniętych, odstających
> (...)
> Szczegóły: http://en.wikipedia.org/wiki/Capacitor_plague

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Płyta wyszła co prawda w 2002 roku, ale po
pierwsze ja mam wersję 2.0, po drugie nie wiadomo kiedy został wyprodukowany
mój egzemplarz a po trzecie Wikipedia podaje szerszy zakres dat. Tak czy
inaczej, te kondensatory z zewnątrz nie wyglądają na uszkodzone, ale i tak są
głównym podejrzanym.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny