Problem z przeglądaniem zasobów samby - Łączenie do dziwnego iip

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Wto, 27 Kwi 2010, 20:56:39 CEST

> Więc, albo:
> 1. Kde korzysta z innych ustawień niż smbclient / smbtree I ja mam coś
> poprzestawiane
> 2. Coś jest zepsute w dolphinie bądź zależnościach... - Działa Ci
> (Komukolwiek™) wyświetlanie komputerów danej grupy?

Nie używam dolphina do przeglądania sieci :-) Ale faktycznie pyta on o
hasło do grupy roboczej. Ponoć bug w sambie, choć pewny nie jestem bo
jedni twierdzą, że upgrade im pomógł inni że nic nie poprawił.

M.