Re: Problem z przeglądaniem zasobów samby - Łączenie do dziwnego iip

Witold Firlej pld.lists w grizz.pl
Wto, 27 Kwi 2010, 20:36:45 CEST

2010/4/27 Marcin Krol <hawk w limanowa.net>:

> To może zależeć od serwera wins. Po pierwsze czy dhcp go definiuje?
> Jeżeli nie to wtedy samba będzie szukać serwera. Jeżeli jest jeden to co
> najwyżej może nie mieć aktualnej bazy hostów, jeżeli jest ich więcej niż
> jeden (np kilka windows server albo samb) to któregoś trzeba ustawić na
> nadrzędnego. W przeciwnym razie nie wiesz na który trafisz, a na dodatek
> może on mieć informacje tylko o wycinku sieci co skutkuje zachowaniem
> jakie opisujesz. Na dobry początek warto dać sieci dzień, dwa aż się
> zbuduje baza hostów na winsach.

To jest domowa sieć - 5 kompów - 3 windowsy - 1 PLD 1- Arch... (Nie
chodzą 24h/dobę)
Na archu śmiga (zawsze śmigało) Na PLD nie (od dawna)

Teraz juz postępy są... cia smbclient działa, jak ma działać - dolphin
się coś krzaczy... (pyta o uwierzytelnienie dla danej grupy) smbtree
ładnie listuje

Więc, albo:
1. Kde korzysta z innych ustawień niż smbclient / smbtree I ja mam coś
poprzestawiane
2. Coś jest zepsute w dolphinie bądź zależnościach... - Działa Ci
(Komukolwiek™) wyświetlanie komputerów danej grupy?

Dla formalności:
Linux 2.6.33.2-desktop-1 x86_64 PLD Linux (Ti)
kde4-dolphin-4.4.2-1.x86_64
libsmbclient-3.3.9-1.x86_64
samba-client-3.3.9-1.x86_64

--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.