Re: Nowy spamassassin oślepł?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Nie, 1 Sie 2010, 15:48:36 CEST

On Tue, 27 Jul 2010, Arkadiusz Rdest wrote:

> na poczatek upewnij sie komenda "spamassassin --lint -D" czy czyta ci
> wszytkie reguły z /var/lib...

Niby czyta... wynik tej komendy to ponad 70KB, jest trochę warningów ale
nie wiem czy to są konkretne błędy:

http://silvercube.pl/~joshua/spamd-list.txt

> a potem dołóż sobie jeszcze do konfiguracji kanał openprotect:
> http://saupdates.openprotect.com/

Tzn. przeedytować sa-update?

Zmieniłem:

my @channels = ( 'updates.spamassassin.org','saupdates.openprotect.com' );

Zaimportowałem klucz według instrukcji na stronie, potem odpaliłem:

sa-update --allowplugins --gpgkey D1C035168C1EBC08464946DA258CDB3ABDE9DC10 --channel saupdates.openprotect.com

No i nic, zobaczymy jakie będą skutki. Na razie userzy chcą mnie zabić :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944