Re: Nowy spamassassin oślepł?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 2 Sie 2010, 08:59:57 CEST

On Mon, 2 Aug 2010, Jacek Osiecki wrote:

> On Mon, 2 Aug 2010, Jacek Osiecki wrote:
> [...]
> Właśnie coś zauważyłem...

> Jednego nie rozumiem: spamd JAKIEŚ spamy wyłapuje (do kilkudziesięciu na
> godzinę, ruch mam bardzo nierówny więc bywa to od 1% do 50% ruchu w
> zależności od godziny)...
> A teraz to już w ogóle klops. Zrestartowałem spamassassina, a ten już
> przestał wstawać. :(

[ciach]

No nic. Usunąłem, zainstalowałem ponownie - działa i prawidłowo ocenia.
Różnica? Nowy, defaultowy config nie uruchamia spamd jako user mail, tylko
po prostu jako root... Nie wiem czego chce, czego nie dostaje w innych
konfiguracjach - ważne że działa. Choć jestem zaskoczony, że domyślnie w
distro spamassassin działa z prawami roota...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944