[Ac] problem z NFS

Dariusz Krzempek darek w pekdar.net
Wto, 3 Sie 2010, 07:29:29 CEST

Witam,

W dniu 02.08.2010 09:09, Daniel Dawid Majewski pisze:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 31.07.2010 23:47, od Darek:

> Przepraszam bardzo, nie proponowałem TH tylko TI - Titanium, kolega się
> nawet nie orientuje za bardzo w wydaniach PLD... ;)

Dobrze wiem co proponowałeś ;)
Z TI jeszcze ani razu nie próbowałem pożenić jakiś serwer. Póki co TH
sprawdza się i jest jak to ktoś tu określił "świeże" więc nie widzę
sensu przeskakiwanie na jeszcze nowsze wydanie. Wydaje mi się że TH jest
bardziej dopracowane od TI.

Jak widać orientuję się w temacie na tyle że mi to w zupełności
wystarcza do życia ;)

Pozdrawiam
Darek