[Ac] problem z NFS

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Wto, 3 Sie 2010, 11:35:00 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 03.08.2010 07:29, od Dariusz Krzempek:

> Dobrze wiem co proponowałeś ;)
> Z TI jeszcze ani razu nie próbowałem pożenić jakiś serwer. Póki co TH
> sprawdza się i jest jak to ktoś tu określił "świeże" więc nie widzę
> sensu przeskakiwanie na jeszcze nowsze wydanie. Wydaje mi się że TH jest
> bardziej dopracowane od TI.
Jest dokładnie odwrotnie - TH jest wydaniem bardziej testowym, a TI
"wydaniem pośrednim pomiędzy stabilnością AC a świeżością TH"
> Jak widać orientuję się w temacie na tyle że mi to w zupełności
> wystarcza do życia ;)
Trudno się nie zgodzić, z reguły większość zaganianych ludzi tak ma... ;)
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski