Numerologia - Re: [Ac] problem z NFS

Dariusz Krzempek darek w pekdar.net
Wto, 3 Sie 2010, 13:08:24 CEST

Witam,

W dniu 03.08.2010 08:56, Arkadiusz Chomicki pisze:

> Chyba odwrotnie, Th bardziej świeże, Ti bardziej dopracowane,
> by system nie wywalił się przy upgrade.

o!
No jestem zawstydzony, przyznaję.
Na stronie (http://www.pld-linux.org/FrontPage) pld widzę 2.0 [Ac], 3.0
[TH] i TI, zrozumiałem że TH (3.0) to następca AC a TI to kolejna wersja
po TH. Stąd żadne moje zainteresowanie TI.

Hmmm... teraz zastanawiam się skąd mi się to wzięło? Cały czas odkąd
używam AC byłem przekonany że jest tak jak myślałem.

Dzięki za "wyprostowanie" mnie.

Przy okazji, to dla czego przy TI nie ma numerka 3.0? a jest przy TH?\
Bo teraz jestem lekko skonsternowany.

Pozdrawiam
Darek