Numerologia - Re: [Ac] problem z NFS

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Wto, 3 Sie 2010, 13:18:40 CEST

Dnia wtorek 03 sierpień 2010, Dariusz Krzempek napisał:
> o!
> No jestem zawstydzony, przyznaję.

Nie ma powodu. W PLD brak

> Na stronie (http://www.pld-linux.org/FrontPage) pld widzę 2.0 [Ac], 3.0
> [TH] i TI, zrozumiałem że TH (3.0) to następca AC a TI to kolejna wersja
> po TH. Stąd żadne moje zainteresowanie TI.

I niech tak zostanie. Używaj Th, jeśli nie chcesz zostać z niczym jak się
jeden gość obudzi i stwierdzi, że od dziś będzie np.: hodował owce i Linuksem
już zajmować się nie będzie.

> Hmmm... teraz zastanawiam się skąd mi się to wzięło? Cały czas odkąd
> używam AC byłem przekonany że jest tak jak myślałem.
>
> Dzięki za "wyprostowanie" mnie.
>
> Przy okazji, to dla czego przy TI nie ma numerka 3.0? a jest przy TH?\
> Bo teraz jestem lekko skonsternowany.

Ti jest nieoficjalnym branczem PLD.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl