pulse? audio?

Witold Firlej pld.lists w grizz.pl
Pią, 6 Sie 2010, 23:23:09 CEST

2010/8/6 Adam "Tytus" Skowronski <askowron w ii.pw.edu.pl>:

> Po ostatnim upgradzie kernela zaczy mi si problemy z pulse.
> Dwik jest odtwarzany skokowo, w mplayerze powoduje to dodatkowe
> przyspieszenie wideo. No nic si z tym nie da zrobi. Nawet konfiguracja
> pulse w KDE po naciniciu guzika Test odtwarza testowy dwik skokowo.
> Kto ma podobne objawy? Albo wie gdzie szuka? Albo wie jak ustawi te
> cholerne pulse?
>
> Adam.

Jak ustawić, to pulse, to chętnie sam bym się dowiedział... Ja jedynie
zauwazyłem, ze wraz z nowym kde - kmix pozwala ustawić głosność dla
osobnych aplikacji.

p.s. napisz jaki kernel, bo troszke ich w pld jest.

--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.