VMware - problem z kompilacją modułu "vmmon"

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Pon, 9 Sie 2010, 01:43:48 CEST

Dariusz Krzempek pisze:

> W katalogu /usr/src/linux/ przygotowałem plik konfiguracyjny i wykonałem
> make clean, make menuconfig, make, odczekałem aż popracuje kilka minut po
> czym przerywam kompilację kernela.
> Więc to co może być wymagane do poprawnego skompilowania modułu "vmmon"
> myślę że jest spełnione.
>
> Nie mam bladego pojęcia dlaczego instalator VMware twierdzi że
> zainstalowane kernel headers nie jest spójne z wersją zainstalowanego
> kernela, skoro są te same wersje zainstalowane ? (patrz poldek).
> Czy miał ktoś taki przypadek i udało mu się go rozwiązać?

nie mialem, ale "make clean && make menuconfig" nie odtworzy ci
konfiguracji aktualnie dzialajcacego kernela.

sprobuj tak:

modprobe configfs
zcat /proc/config.gz > /usr/src/linux/.config
cd /usr/src/linux
make prepare

--
  Arkadiusz Rdest