VMware - problem z kompilacją modułu "vmmon"

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Śro, 11 Sie 2010, 00:16:09 CEST

> Było już późno i walnąłem się. Moja wina.
> Zrobiłem tak jak napisałeś i dalej ten sam problem.
>
> poldek:/all-avail> ls -I linux-libc-headers*
> linux-libc-headers-2.6.34-1.i686
> 1 pakiet
> poldek:/all-avail>
>
> linux-libc-headers zainstalowane i ten sam problem.
>
> Mogę prosić o kolejne sugestie?

sprawdz w skrypcie budujacym, czego dokaldnie szuka (jakiego pliku) ten
instalator, albo jaki warunek musi byc spelniony.
moze to cie napraowadzi na odpowiedni pakiet do zainstalowania.

pamietam, ze budowalem kiedys na TH vmware-toolsy do ESX'a z pakietow
tar.gz dolaczonych do ESX'ow i byly jakies problemy, ale udalo mi sie je
w kilkanascie minut rozwiazac bo sie to w koncu zbudowalo i dzialalo.

Inna inszosc, ze linux pod vmware dziala OK bez instalacji tych toolsow
i tak naprawde nie sa one wymagane do dzialania.

--
  WeeD