Problem rozwiązany! - Re: Krok dalej i znów błędy - Re: VMware - problem z kompilacją modułu "vmmon"

Dariusz Krzempek darek w pekdar.net
Śro, 18 Sie 2010, 08:49:54 CEST

Witam,

W dniu 16.08.2010 15:02, Daniel Dawid Majewski pisze:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 15.08.2010 23:07, od Dariusz Krzempek:
> Nie pozostaje nic innego, jak podesłanie patch-a na pld-devel-{pl,en}
> Zostań developerem.... ;)

Nie mam pojęcia o developingu a co gorsza nie mam czasu na nic innego :/
Za dużo pracy + rodzina (2 małych dzieci) skutecznie eliminuje
jakiekolwiek zainteresowania, o hobby nie wspomnę, poszło dawno w
odstawkę :(

Jeżeli może ktoś za mnie to zrobić to patch-a podeślę. Proszę o kontakt.

Pozdrawiam
Darek