Problem rozwiązany! - Re: Krok dalej i znów błędy - Re: VMware - problem z kompilacją modułu "vmmon"

Dariusz Krzempek darek w pekdar.net
Śro, 18 Sie 2010, 09:36:56 CEST

Witam,

W dniu 18.08.2010 09:20, Pawel Dlugosz pisze:
> W dniu 2010-08-18 08:49, Dariusz Krzempek pisze:
> [..]
>
> To podsyłaj, na cholerę ma się ktoś z Tobą jeszcze kontaktować? :)
> Najlepiej na devel, ale może i tu być.

Nie jestem zapisany na devel i nie mam póki co specjalnej potrzeby
zapisywać się.

Mam zwyczajnie załączyć plik i wysłać na grupę? myślałem że nie robi się
takich "rzeczy", stąd prośba o kontakt, żeby plik trafił do konkretnej
osoby.

pozdr.
Darek