Na co migrowac z PLD (upgrade PHP)?

Witold Firlej pld.lists w grizz.pl
Pią, 20 Sie 2010, 12:01:00 CEST

2010/8/20 Arkadiusz Miskiewicz <arekm w maven.pl>:

> Jeśli dobrze kojarzę to miałeś (czy tam chciałeś) dodać o tym informację na
> www...

Pisałem, żeby dodać. Zrobiłbym to, ale nie czuję się na siłach, bo
dokładnie założeń snapshota nie znam.

Tworząc coś takiego powinieneś machnąć maila na listy z informacjami z
czym jeść nowe ustrojstwo - linki, konf, poldka, założenia...

Wuwa nie żyje, no ok... ale przenoszenie rozklim z list na irca i
tylko wspomnienie o nich na listach, to już ekhm...

podobna sytauacja była z katalogiem .archive - ktoś™ koiedyś™ go
zrobił, ale ile osób o nim wie?
--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.