Na co migrowac z PLD (upgrade PHP)?

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pią, 20 Sie 2010, 12:25:38 CEST

On Fri, 20 Aug 2010, Jacek Osiecki wrote:

> [...]

Marudzisz. Taka specyfika PLD. Polityka th to "każdy pakiet w
najnowszej wersji wydanej przez upstream". Mi to odpowiada, wielu
innym osobom też. To jest to co wyróżnia PLD spośród innych distro.
Nie ma sensu się upodabniać do (za przeproszeniem) debiana, bo na
ich poletku to nie mamy szans konkurować.

> Chyba zaczyna to wygladac jak jedyna alternatywa :(
> Jest jakis prosty guide migracji Th->Titanium?
>
> Inna sprawa, ze troche sie boje o opoznienie (albo brak) security
> update'ow

Oj o to akurat bym się nie martwił. Jak dotąd z tym nie było
problemów ani w th ani w ti.

> - co duzy zespol to duzy zespol... Z drugiej strony niektore
> pld-specific patche sa bardzo fajne (chocby mocno zmienione logi pounda,
> ktore w oryginale nie nadaja sie do uzytku). Ech, decisions decisions.

> To nic nie rozwiazuje - bo oznacza rezygnacje z security update'ow :(

Zatem chyba Titanium jest dla Ciebie. Poczytaj wątek hawka na
devel-pl o tym czym jest/będzie titanium, zapisz się na listę
dyskusyjną titanium: