Na co migrowac z PLD (upgrade PHP)?

Marcin Krol hawk w pld-linux.org
Pią, 20 Sie 2010, 12:54:42 CEST

> Jakbyś jeszcze napisał 2 słowa o tym jak ze "starego" titanium
> przeskoczyć na stable, a jak na devel.
> (czyli pewnie jakie zmiany w confingu poldka...)

Żeby ze starego Titanium przejść na stable nic na razie nie trzeba
zmieniać w poldku. Są symlinki odpowiednie. Jak będą miały zniknąć to
dam znac wcześniej na liście Titanium.

Oczywiście można już uaktualnić swoją konfigurację poldka. Pakiety z
nowym konfigiem leżą w test wersji stable.

Żeby przejść na devel wystarczy w konfigu wspomnianego poldka wyłączyć
źrodła dla stable, a włączyć dla devel. Narazie jednak wersja devel jest
jeszcze "martwa". Czekam na ostatnią małą pierdółkę blokującą mi
odpalenie src-buildera toteż nawet uaktualnionego poldka nie mogłem
jeszcze dla niej zbudować.

M.