Th: kopiowanie pod Xami - bez polskich literek.

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 20 Sie 2010, 15:20:55 CEST

On Fri, 20 Aug 2010, Kacper Kornet wrote:

> Aterm został porzucony przez autora na rzecz urxvt. Sam obecnie używam mrxvt.

Uff, dzięki :) Nareszcie da się używać Xów... wziąłem urxvt.

Pozostał jeden problem. Mam swoją ukochaną, idealną czcionkę której używam
od lat. Zadziałała, poza jednym "szczegółem": urxvt zamiast bolda robi z
niej jakieś świństwo... Porównanie aterm i urxvt:

http://silvercube.pl/~joshua/rxvt-aterm.png

Jakieś pomysły? Na razie ustawiłem -fn i -fb identyczne, ale to oznacza
rezygnację z bolda :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944