Na co migrowac z PLD (upgrade PHP)?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 20 Sie 2010, 15:30:48 CEST

On Fri, 20 Aug 2010, Pawel Golaszewski wrote:

> Co ty gadasz???

OK, "trochę" sobie pomyliłem deprecated z obsolete. Ale nie zmienia to
faktu, że od deprecated niedługo przejdzie do obsolete :(

> Z takim podejściem to tylko _stabilny_ debian dla ciebie.
> Witamy w krypcie.

Wiesz, jakoś dotąd mi PLD nie przeszkadzało - ewentualnie miałem
stresy gdy trzeba było doinstalować jakąś pierdułkę do PHP a trzeba było
przeinstalować 3/4 systemu, w szczególności wszystko co dotyczyło php i
apache'a (i nie wiadomo było czy wszystko wystartuje, vide "mądre"
wydzielenie php-session).
Ale teraz może się okazać, że nagle znikną bardzo podstawowe funkcje,
których stosowanie nijak nie szkodzi - vide session_register, split...
To jest bardzo niemiłe, jeśli nagle trzeba decydować - rezygnujemy z PLD
czy z klientów :-/

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944